anne_diyebiri6 Adetim 3 gün gecikti test yaptım var mı yok mu anlamadım bakın lütfen 🙏 https://ibb.co/My1P4Mjs
ayse999 anne_diyebiri6 ben görüyorum var gibi ama kan en doğru sonuç testler bazen yanlış gösterebiliyor başka testleriniz varsa yapın ve kan verin
anne_diyebiri6 Smyy2425 ayse999 Sevda06_05 Burcu_drn İnşallah vardır dayanamayıp şimdi gidip vereceğim kan
Burcu_drn Canım silikte olsa varsa vardır. Kullanma talimatında da yazıyor. Çok net ikinci çizgi var. Ama bu testler yanıltıcı olabiliyor kan vermen lazım
Rbsshn Benimkide böyleydi canım çok yüksek ihtimalle bebiş geliyor :))))) testi yeni mi yaptın bi de istersen bir test daha al sabah yap çok daha net çıkıyor sabah testleri
Kitlik_irm anne_diyebiri6 bak canım istersen yarın sabah test tekrarla başka marka ile yada erken gebelik testi yap yine silik çıkarsa kan ver bence
Kitlik_irm anne_diyebiri6 inşallah erken gebelik awox bulmaya çalış yalancı pozitif göstermiyor diyorlar bak benm erken gebelik testi de bu şekilde çıktı dün kaset test sonrası yaptım bunu