Pemberuya Kızlar sizde de öyle mi nasıl geçiyor saatler günler aylar anlamıyorum çok yoğun özellikle yaz gelince sanki daha bi yoğun geçiyor 🥹 yaş oldu 30 yaşlandık😀😀