Zge12 Gofretinannesi 3 yıl önce olmuştum kızıma hamileyken şimdi 16 haftalık hamileyim sağlık ocağındaki ebe 1 doz yapıcam dedi
Zge12 Gofretinannesi ilk gebeliğimde ikisinide olmuştum ama şimdi dediğin gibi hatırlatma dozu olabilir canım
Mercimek7713 Benim de 2 ci gebeligim aralarında 9 yıl var geçen sene ben bı kaza geçirmiştim o zmn tetenoz aşısı vurulmustum bu gebeligimde doktorum tek doz yeterli dedi