Merhaba hanımlar 🌼 11 haftalık gebeyim, doktorum isteğe bağlı olarak haftam geldiği için ikili tarama testi veya fetal dna testi yaptırabileceğimi söyledi. Ben yaptırıp yaptırmamak konusunda kararsızım. Sizlerin tercihi hangi yönde ve neden öyle oldu 💞