Bahar77777 Kızlar bebeğim eskisine göre daha az hareket ediyor acaba yeri daraldığı içinmi yani ediyor gün içinde en az 7 8 defa hisediyorum ama 34 lü haftalarda daha aktifti sanki normalmi
umutluanneadayi Bahar77777 yeri daraşdığı için ve genelde uyuyarak günlerini geçirdiği için az hissediyorsunuz bende aynı haftadayım aramızda birgün var Doktor’um normal dedi
Petek35Ozcan Bahar77777 gülüm sen yine her hareket ettiğinde say yani 15 17 defa hareket ederse sıkıntı olmaz inşallah ben 40. Haftada olurdum 15 ten az hareket etmezdi sende takip et önemli çünkü
Ebruaslan-21 Merhaba bende sizinle aynı haftadayım bende kaç gündür bunu farkettim genel olarak herkes yeri daraldığı içindir diyor ama insan evham yapıyor işte ister istemez
Bahar77777 umutluanneadayi iyi bari çok şükür bende öyle düşünüyorum ya çok şükür yine hareketleri yerinde ama eskiye göre az diye şüphelenmiştim sağolun🌸🥰
umutluanneadayi Bahar77777 2-3 saatte en az 10 hareket etmesi lazım dedi eğer hiç hareket etmezse eğer tatlı şeyler yiyip sol tarafınıza yatıp hareketlerini takip edin