Kizlar benim 4 gün önce biraz lekelenmem oldu ilaca başladık sorum şöyle.benim gebeliğim plansız oldu ben sivilce için acnelyse krem kullaniyordum gebeliğimi öğrenene kadar 4+3 kullanmış oldum öğrendiğimde hemen bıraktım.5+2 de hastaneye gittiğimde kese yeni oluşmuştu bebek henüz yoktu.6 haftalıkken de bebek oluştu.eger bu ilaç etki ettiyse bebeğe lekelenme ondan dolayı olduysa sagliksizsa inşallah öyle değildir de bu ilaç tamamen düşmeyi engelliyor mu.sagliksiz gebeliğin bile tutunmasını mi sağlıyor yardımcı olabilir misiniz?