Kızlar 11nisanda testi yaptırdım.25nisanda cevaplar cıkacak dediler.Bugun aradılar beni 3 esas Trizomi 13 18 21 temiz cıkmış attılar bana ,ama diyor yine kan alıcaz sizden bebek dnası kanınızda az (fetal fraksiyon oranım düşük) böyle bit şey yaşayan oldu mu aranızda
Tam kapsamlı bakılacaktı tekrardan gelip kan alıcaklar