Ssdg
Bu haftalarda vurmuyorlar sanırım , 35+5 de doğuö yapan biri vardı gecen bu forumda
Skıntı yaşamamış hiç bebeği küvezede girmemiş
Hafatmız seninle aynı benimde çok kasılmalarım oluyor pazartesi gidicem bende 36 haftalık oluyorum bakalım ne dicek. 10 gün daha dursalar iyi