İç çamaşırım genelde ıslanıyor hamileliğin başından beri progestan kullandım şuan 17 haftadayım. 15.hafta itbari ile bıraktım şimdi haftada 2 gün vagi flora kullanıyorum. Aminosure testi yaptırdım geçen cuma günü negatif çıktı vajinal kültür yapıldı temiz çıktı. Doktor normal vajinal akıntı hormonlarla alakalı dedi. Başına gelen var mı? Böyle su gibi akıntı. İç çamaşırım genelde ıslak sürekli değiştiriyorum zaten