11 haftalık hamileyim bazen sanki sancı hissediyorum bişey toplanır gibi bazende kasıklarımda ağrı hissediyorum geçiyor kanama vs yok ama insan endişeleniyor bişeymi oldu iyimi nasıl diye kontrolüm var insan korkarak gidiyor ama tabiki güzel düşünmeye çalışıyorum ben