2boysmother Az yorulunca belime saplanan bi ağrı oluyor ve eğilip kalkarken batma oluyor normal mi ??
Alyadnz33 2boysmother Benimde böyle oldu bu 2 İnci gebeliğim sizinde cinsiyet bence erkek erkek bele vuruyor
Oznurcivan Alyadnz33 Yaa benim de ikinci gebeliğim ve cinsiyeti erkek ilk gebeliğim kızdı şimdikinde nerdeyse belim kopacak ağrıdan yorumunuzu görünce çok şaşırdım demek ki erkekler de böyle oluyor
2boysmother Alyadnz33 benimde ikinci gebeliğim ilki de erkekti ama böyle birşey yaşamadım. Doktor kıza benzetti henüz net değil şuan ki 😌 Oznurcivan