dumancagla 32+4 haftalık hamileyim hasta oldum enfeksiyon hastalıkları doktoru muayene etti antibiyotik ve grip ilacı verdi doktoruma sordum kullanabilirsin dedi ama içim hiç rahat değil kullan var mı
mdn9o dumancagla ben 17. Haftadayım. Diş ağrısı sebebiyle geçen hafta kullandım antibiyotik. Sonra lokal anesteziyle kanal tedavisi yaptırdım. Bi problem olmaz. Merak etmeyin. Eşim doktor
Sumiire dumancagla benim bildiğim antibiyotik içiliyor bende kullandım idrar yolları için ama grip ilacı içilir mi bilemiyorum
minikbebegim06 dumancagla doktor vermiş başka doktor kullanabilirsin demis kullanın gebelikte enfeksiyon bebeğe daha zararlı verdikleri ilaçlar gebelikte sorun olmayan ilaçlar
dumancagla mdn9o geçmiş olsun grip ilacını içtim antibiyotiği almadım 1000lik ağır gelir mi diye düşündüm
dumancagla Sumiire ilacı okuduğum da yenidoğan bebeklerde kullanılıyormuş grip ilacını o yüzden hamilelikte de kullanılıyor galiba
dumancagla minikbebegim06 doğru söylüyorsunuz enfeksiyon daha zararlı ne bileyim zarar vereceğim diye de tedirgin oluyorum istemsiz