ilaydagkk1 Kızlar sendrom yok dedi doktor sadece 1 yumurtalığında polikşstik over görünümü var dedi nasıl daha iyi ve sağlıklı olabilirim folik asit dışında bir şey vermedi bu şekilde gebelik elde eden vsr mı nasıl başardınız
Pinkypie ilaydagkk1 canım selam banada hep polikistik görünüm derlerdi ancak sendrom olmadığıni dedilet. Mesela belirtin var mı çok kıllanma ua da sivilce bunlar yoksa zaten dert etme gebede kaldım sorum yok 👍🏻
yagmurx ilaydagkk1 bende pcos var hamile kalabiliyorsun tabiki ama sağlıklı yaşamı öneriyor doktorlar abur cuburu kesmeni falan ama sendeki görünümmüş sadece sıkıntı olmaz o zaman
ilaydagkk1 Pinkypie yok hormonlsrımda herşeyşm normal sadece görünüm diyorlar sendrom değilsin dediler
yusra_a Eres26 yaa ne güzel banada dua edin bendede sağda polikist görünüm var sadece adet düzensizliğim var hormonlar herşey normal