Payiz 21. Haftada bende de açıklık gözüktü hatta hunileşme oluşmuş 20 mm olarak ölçüldü rahim ağzım riskli gebelik olarak değerlendirdi doktor. Progestan kullanıyorum ben de günde 2 kez. Dr rahmi koruyacagini söyledi. Erken doğum ihtimaline karşı bebeğin kilolu olması gerektiğini söyledi protein yoğunluklu besleniyorum şu anda bakalım ne olacak