Zhraaltun Ne durumdasınız annler 37 haftalik oldul bizde asiri derecede korku heycan stres mutluluk var🤷♀️ ara ara gelen adet sancilari 🤦♀️ karnimiz tas kesiliyo bi nişan bekliyorz oda yok artik dogusnda sevelim derdine düştüm 😊 ama ayni zamnda nasil dgacak korkusu 😥😥 rabbim hepimizi bi avazda kurtarsn isteyen gerkesede nasip etsn boylesi essiz bi duguyu🙏🙏
Smye Zhraaltun aynı durumdayız canım yarın doktor kontörlü tekrar çatı muaynesi yapcak ondan umutluyum ins nişan gelir oğlumda hafta sonuna gelir hayırlısıyla kilosuda iyi artık durmasın 😂 dün 1.15 saat yürüdüm akşam çok ağrım sancım oldu ama gelen giden bişi yok😂
Zhraaltun Smye bnm henüz cati muaynem madi canm bnmde yarn kontrolm var doktra dcem baksn oma gore dogum kolhmi zormu cati musitmi ona gore konscam kilosu en son 2900gramdi suan ne bilmyrm😊 cati muaynesi yapilirkn aciyomu nasil yapiliyo ona panik olmam insllh
Smye Zhraaltun ben 34 te diydi sanırım gece sancılandım devlete gittim nst de sancı çıktı ondan yaptı ertesi gün kendi doktorum normalde 37 de yapıyormuş hiç acımadı tek sorun o Çatala çıkmak ve açmak bence 😂yarında tekrar yapıcak ins nişan getirir 😂
Zhraaltun Smye bnde nisan gelsn bsey olsn artik istyrm doktrmda erkk utanirim diyirm utanrsamda kasarm🙈 ortu ortuyolr degilmi bakma falan yok😁