Seydami Detaylı ultrasona girdim bebeğimin kalbinde parlama ve kordonda 3 yerine 2 damat olduğunu sendrom veya anamolisi olabileceği ikisi bir arada olduğu için çok güçlü ihtimal olduğunu söylüyor. Yaşayam var mı korkuyorum. İlk gebeliğim. Yaşayanlar anlatabilir mi?
Cotanakk Seydami çok geçmiş olsun canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Kordon u bilmiyorum ama benim kızımında kalbinde parlaklık ve böbreğinde genişleme var dediler. Tek belirtisi önemsemiyoruz ama iki tane olunca şüphe duyuyoruz. Amniyosentez ya da fetaldna yaptırabilirsiniz demişlerdi. Bebeğim sağlıklı doğdu. Hemen içinizi karartmayın ama tedbiri de elden bırakmayın.
Ecemom_ Seydami canım detaylı ultrasonda bizde de kalpte parlaklık görüldü çok şükür 30. Haftada kontrolde geçtiğini öğrendik. Eşlik eden bir bulgu yoktu. Emin olmak için fetal dna yaptırabilirsin. İçini ferah tut bir şeyciği yoktur inşallah. Ben de çok kafamı takmıştım ağlamıştım anomali var mı acaba diye ama çok şükür geçmişti. Pazartesi de doğumum olacak nasipse
Merveerol28 Seydami kordonu bilmiyorum ama benim bebeğimde de kalpte parlaklık vardı son haftalarda geçti şimdi 34 günlük sağlıklı çok şükür. İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏🌸
Gozdeugur Benim kızımda tek arter tek ven dedikleri kordonda damar eksikliği tespit edilmişti gebelik boyunca herhangi bir sıkıntı olmadı gelişimi haftasıyla uyumluydu doğumu da sağlıklı oldu, şuan 5 yaşında dilerim siz de sağlıkla kucağınıza alırsınız
Bellosima Kalbinde parlaklık çıkmayan var mı bilemiyorum benim de detaylıda çıkmadı ikili ta da üçlü rest yapmadığım için yorumlayamiyirum dedi. Bu şekilde çıkan çok.oluyor dedi. Damar sayısı ile ilgili.bilgim yok