Buraya hamilelikte emzirmeye devam mı ettiniz kestiniz mi diye yazmıştım doktorumu degistirdm ve kesmen gerekiyor dendi bebeğim 1 yaşında ve emmeden uyumuyor sadece uyutacagim zaman emziriyorum şimdi bıraksın diye uğraşıyorum ama çok ağlıyor eğer böyle birşey yaşayan varsa nasıl aglatmadan uyutmayi başardınız çok çaresiz hissediyorum kendimi vicdan yapıyorum onla beraber bende ağlıyorum