Nursemom90 Haftadayım Pazartesi 18 olacağız geçen haftadan beri emin oldum ki baya net bebek hareketleri hissediyorum ikinci hamileliğim. Ama bir gün çok net hissediyorsam birkaç gün hiç hissetmiyorum bu normal midir bu haftalarda artık? Bugün hiç hissetmedim tedirgin oldum istemsizce
anneolmakneguzel_ Nursemom90 canım benim ikinci diyosun? İlkinde hergun hissetmiyodum haliyle bugun neden hissedesin. Ben de 18 oldum hala hic bşy hissetmiyorum 😅
Zge12 Nursemom90 canım benimde ikinci hamileliğim 16. Haftama girmek üzereyim daha çok minik olduğu için hissetmemen normal daha çok küçük 28. Haftadan itibaren düzene girmeye başlıyor kendine stres yapma 😊❤️
Nursemom90 anneolmakneguzel_ ilki 6 yaşını geçti hamileliğin ilk zamanları sayarsak 7 sene oldu sıfırlamışım resmen hatırlamıyorum 😃
Mercimek7713 Benim ikinci ncı gebeliğim 19 haftaligim 2 haftadır hissediyom ama net değil bazı günler hissetmedimde oluyo daha 200 300 gramlık birşeyler ilerleyen haftalrda daha net hissederiz
Mercimek7713 @“Nursemom90”#p36486837kesinlikle elimde olsa eve bı ultrason cihazı alıp hergun bakacam 😂😂bide benim ikinci ncı 9 yıl arayla oldu daha bı evham yapiyom ama Allah büyüktür bol bol dua etmeliyiz♥️
Nursemom90 Mercimek7713 benimde 6 küsür sene geçti çoğu şeyi unutmuşum o yüzden evham yapıyorum galiba bende ne normaldi ne değildi hiçbiri yok şuan bende 😆