Xaza İşte valla büyük konuştum herhalde millet nasıl üçüncü dördüncü ayında öğreniyor hamileliğini diye. 😄 Başıma mı gelecek ne. Doktora da gittim üç kere de kan verdim ama bir anormallik gerçekten var düzensizliğimde bile sıfır küsürlerde çıkardı bunda hep 2 küsürlerde çıktı. İki katına çıkması gerekiyor normalde dedim zaten gebelik yok diye de Nisan’ın 16’sını bekleyim dedim bu ay da olmazsa yine gideceğim merak ediyorum gerçekten ne oluyor bana en son 16 Şubat’ta oldum. O da yarım yamalak.