4 gün önce 37+6da sezaryen oldum. İlk gebeliğimdi normalde 38+2 planlanmıştı fakat birkaç gün erken olmak zorunda kaldım. Ameliyat olacağım için hep bir korku vardı içimde sürekli huzursuzdum fakat hiç sandığım gibi olmadı. Spinal anestezi yapıldı. İğnesi acıtmadı. Bacaklarıma birden sıcaklık geldi çok güzel bir histi ne yalan söyleyeyim ameliyathane soğuktu çünkü. Anestezi doktorumun da moral desteğiyle ameliyat başladı mide bulantısı vs yaşamadım. Acı hissetmedim. Sadece çocuğu çıkarırken birkaç kez sarsıldım o kadar dokunmaları dahi hissetmedim. Kısacası ameliyatım çok güzel geçti. Odama geldim zaten sürekli ağrı kesici veriyorlar bacaklarımın uyuşması birkaç saate geçti. Dikiş ağrısı oluyor illaki büyük bir ameliyat sonuçta ama dayanılmayacak kadar değil. Yürüdükçe rahatlanıyor gerçekten. Ayrıca şu karına bastırma olayı da sandığım gibi acı verici olmadı biraz bastırıp kanamayı kontrol ettiler acımadı yani. Hamileliğimin son ayında geçirdiğim ağır akciğer enfeksiyonu bebeğimi etkilemiş ve maalesef küvezde şu an. Solunum sıkıntısı yaşadı ama günden güne iyi olacak inşallah. Henüz oğlumla kavuşamadığımız için pozitif doğum hikayesi demeyeceğim. Dualarınızı bekliyoruz teyzeleri ablaları. Kısacası kendinizi korkutmayın süreci zor da olsa sakinlikle yaşamaya çalışın talimatları dinleyin inanın her şey daha kolay geçiyor. Doğum yapacak olan herkese şimdiden rahat ve güzel doğumlar diliyorum🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤️❤️