Ftmslv Son adet tarihim 9 mart. 7 nisanda test yaptım pozitif çıktı. Kan verdim 1956 çıktı. 8 nisanda kan verdim 2236 çıktı. 4 haftalık bile değilken böyle yüksek çıkması normal mi acaba. Daha doktora gitmedim kese oluşmamıştır diye
yagmurx Ftmslv kendinizi strese sokmayın benimde 8 mart sat him 8 nisanda verdiğim kan 230 çıkmıştı ama geç döllenme olabilir büyük ihtimal demişti erken yumurtlama olabilir yüksekliğide kötü bişey değil bu arada hastaneye giderseniz ultrasonla bebeğinizi görebilirsiniz
ynzl Ftmslv 4 hafta 1 günlük oluyor 7 nisanda 🌸 değer herkeste değişiyor kiminin çok düşük oluyor kiminin yüksek. Bazıları da çok yüksek olması ikiz belirtisi diyor. Sağlıkla ilerlesin inşallah ❤️
Ftmslv yagmurx erken yumurtlama olmuş ise kese ve bebek daha erken görülebilir mi o zaman ben 6 haftalığı geçsin diye bekliyordum
yagmurx Ftmslv ben 5 gün önce keseyi gördüm beta 1500 olunca kese gözüküyor sizinki tabiki gözükür gidebilirsiniz
Ftmslv ynzl şuan 5+5 deyim hafta içi gidicem inşallah doktora. Hem kese hemde kalp atışını duyabilelim diye beklemiştim ben. Teşekkür ederim 🌸
ynzl Ftmslv betanız da yüksekmiş belki duyabilirsiniz kalp atışını da ❤️ Duyamazsanız da endişe etmeyin hafta olarak erken daha. Sağlıkla ilerler umarım 🧿🙏🏼
yagmurx ysmnzdmr benimde sat im 8 mart şuan beta 9 bin sanırım geç döllenme olabilir demişti doktor kötü değil sonuç ama belki ikizdir
yagmurx ysmnzdmr düşük nasıl olabilir düşükde kanama ve beta düşer boşverin interneti kendinizi strese sokmayın inşallah iyi çıkar hayırlısı olsun inşallah sağlıklıdır