Esba2019 Kızlar ben ilk defa adatıp hastanesine gideceğim muayene ücreti ne kadar ve reyhan hanıma giden var mı nasıl bir doktor
Premsescik Esba2019 bnde bilge hastanesine gidiyorum sevgi hanıma oda çok iyi biri ona giden varmı muane ücreti 82 tl
AlininAysesii Benim de doğum Sakarya’da olacak ama Reyhan’a sezaryenci diyorlardı sanırım öyle hatırlıyorum.
Esba2019 Elra anladım canım bende çok duydum adını sen kime gidiyorsun adatıpta yada oraya mı gidiyosun
enfla Esba2019 cnm sabah gıttım reyhan hanıma muaynesı 115 tl miş 80 degılsmıs. guzel muayne ettı bebegı gosterdı normal geldı bana ılk muayne ıcın cok bısey anlamadım ama herseyı sordu genel olarak bı kere daha gıttıgmde daha ıyı anlarım heralde
Esba2019 enfla Canım kilosunu boyunu falan söyledi mı yada söylediyse iyi veya kötü yorum yaptı mı? Herşeyi sordu dedin ya özel değilse neler sordu
enfla Esba2019 yani kan grubumu esımnkını sordu kan uyusmazlıgı var dıe test yaptırdı. kullandıgım vıtamnlerı sordu. bebegı gosterdı mıdesını kafasını yuzunu fılan boyunu kılosunu soledı esımıde aldı ıcerı oda gordu resmını verdı numarasını da verdı
Flora34 Premsescik canım bilge hastanesinde doğum yapan bi tanıdığın var mı. O hastane hakkında iyi kötü hiçbir tavsiye duymadım ve aakaryada en uygun hastane. 1800 normal doğum