Miinniik ayy bende aynı durumdayım kafam çok karıştı en son 14. Haftada kıza benziyor demişlerdi şimdi 17 deyiz 1. Doktor kordon var az bişey gözüküyor dedi 2. Doktor 4boyutlu baktı boyanmıyor kordon boyanıyor yanındaki çıkıntı pipi dedi detaylıyı bekliyorum  