Hamileyimbebekliyim Arkadaşlar 4 gün önce düşük yaptım evde dr kürtaja gerek olmadığını sadece minicik bi parça kaldığını söyledi ilaçla düşürmeye çalışıyorlar bugün kontrolde yine dil alti ilac kullandım ama çok ağrım var kolayca o parçanın çıkması için ne yapmalıyım rahmi nasıl temizleyebilirim
Pinar58eslem Hamileyimbebekliyim nasıl düşük yaptınız benimde düşük riskim varda anlatabilir misiniz belirtileri nelerdi
yagmurx Hamileyimbebekliyim bende düşük yaptım 4 gün olmuş az olmuş zaten ağrılarınız çok normal ben yaklaşık 10 gün kanamam ve pıhtı düşürerek düşük yaptım panik yapmayın ilacınızı için ve bu süreci geçirmeyi bekleyin inşallah en yakın zamanda sağlıklı gebelik geçirirsiniz
Hamileyimbebekliyim Hamileyimbebekliyim bide bugün beta 282 çıktı düşük yaptıktan sonraki 5. Gün bugün direk sıfıra inmesi gerekmez miydi
Hamileyimbebekliyim Pinar58eslem kasikta ağrıyla başladı bütün rahime yayıldı kanamam vardı çok hafif her lavaboya gitmemde az az geliyordu ertesi gün dr gittim alttan muayene etti düşük tehditi var rahim alani kanamali dedi igne yada serum takmadi eve gönderdi ben eve varmadan maalesef yolda şiddetli kanama başladı eve varır varmaz da düşürdüm Allah yavrunuzu size bağışlasın umarım yaşamazsınız düşük önleyici iğne falan varmış doktorunuz yapmazsa söyleyin belki benimki yaşardı…
Pinar58eslem Hamileyimbebekliyim kanama alanı varken neden ilaca başlamadı anlamadim bende hafif lekelenme oldu kanama alanı gözükmüyor dedi hemen progestan diye ilaca başladı
Busssra94 Hamileyimbebekliyim bence kendinizi ve doktoru suçlamayın ben de düşük yaptım hiç kanamam olmadığı halde yaşamadı. Evet çok zor bir süreç ama sağlıklı olsaydı ve nasibinizde olsaydı mutlaka yaşardı. İlk gebeliğiniz ise çok normal olduğunu söylüyorlar bence düşük ilaçla önlenebilecek bişey değil sadece tutunma kolaylaşsın diye progestan başlıyorlar ama onun bile peritonolog çok işe yaradığını söylemedi veri yok elimizde ama yine de kullanabilirsin dedi. Size tavsiyem ilacı saati saatine alın tekrar muayene olup antibiyotik verirse doktor enfeksiyon riskiniz azalır. Ve yukarıdan bişey alıyormuş gibi uzanma hareketi düşürmenize yardımcı olacaktır. Temizlendikten sonra soğan kürü vs yapabilirsiniz. Geçmiş olsun bu arada Allah en sağlıklı en güzel zamanda tekrar nasip etsin.
Hamileyimbebekliyim Pinar58eslem ilaç başladı yazmıştı reçeteye ama ben onu alamadan düştü hastaneden çıkınca aklıma takılıyor yani neden direk serum vermedi gözetim altında tutmadı diye
yagmurx Pinar58eslem bazı doktorlar vermiyor ilacı banada vermemişti sağlıksız demekki düşecekse düşsün demişti ama siz daha kanamanız başkamadıysa progestanı alıp kullanın lekelenme veya kanama şeklindeyse iğneside var karından ve popodan ayrı ayrı daha etkili oluyor inşallah sağlıklı şekilde doğar bu süreci çabucak geçirirsiniz kendinizi strese sokmayın bebeğinizi düşünün
Ecisbicis Hamileyimbebekliyim canım o bir haftada düşecek, bol bol evde yürüyüş yap bitki çayları iç, vücut onu atacak
Hamileyimbebekliyim yagmurx ilaç dediğim 2 adet dil altı verdiler başka bir ilaç içiliyor mu acaba biliyor musunuz bide parçayı ne zaman düşürdünüz
Hamileyimbebekliyim yagmurx yok maalesef ben düşük yaptım ve hastaneden çıktıktan 1 saat sonra hemen hemen bu yüzden aklıma takılıyor neden ilaç vermediği yada gözetim altında tutmadığı
Pinar58eslem yagmurx evet öyle düşününce de mantıklı bende gebelik plansız oldu ilk ay bilmeden acnelyse sivilce kremi kullandım işte 4 gün önce de lekelenmem oldu şimdi aklımda çok soru var acaba kremden bebek etkilendi ondan mı düşük tehlikesi oldu doktorda ilaç başlattı bu ilaç tamamen düşüğü engelliyor mu sağlıksız olan bir gebelik progestan ilaciyla tamamen düşmeyi engelliyor mu bilenler yardım edebilirmi
Ecisbicis yagmurx sağlıksız bir gebelikse düşük olacaksa, istediği serumu, progestan iğne, fitil ne yaparsan yap engellemiyor canım, vücutta bir düşük tehditi var ve bebek sağlıklıysa vücut onu kabul ediyor, progestan her zaman engelleyici değildir
yagmurx Hamileyimbebekliyim ben ilaç kullanmadan kendi kendime düşük yaptım doktor uzun sürerse diye ilaç vermişti ama kullanmamıştım
Katya1 Hamileyimbebekliyim bende aynısını yaşadım öncelikle çok geçmiş olsun size de, regl gibi kanarken 3 gün üstüste acile gitmiştm bişey yok eve gidn demişlerdi son gün düşük yapıyor olabilirsn full yat demişlerdi kendimce ihmal diyorum belkide bebeğim yaşardı. Eve gelir gelmez düşürdüm anladım zten düştüğünü sabahı gidince bebekte kesede yoktu ama parça vardı onun icinde doktor bi ilaç verdi günde 4 kez ictim rahmi gevşetip parçaları düşürürsün ve bol suu ağrın olmadıkça yürüyüş önermişti bana 3 tanede fitil kullandım yaklaşık 12 gün kanamam oldu parçalar o şekilde gitti. Rabbim kimseye yaşatmasın 2 ay korunmamı söyledi 7 haftalıktı zten şimdi tekrar hamileyim yine o haftalarımda kanamam oldu ama düzeldi şükür, üzülmeyin rabbim tekrar sağlıklısını nasip etsin inşallah
Hamileyimbebekliyim Katya1 ne kadar güzel ayrıntılı yazmışsınız çok teşekkür ederim Rabbim evladınıza hayırla kavuştursun 🌸 bana sadece dil altı verdiler başka bişey vermediler şu an çok perişan durumdayım çok sancım var ama 4 gündür herhangi bi parça gelmedi
Katya1 Hamileyimbebekliyim amiin çok teşekkür ederim rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲🌸 Ağrının olması cok normal kürtajsız parçaları atmak cok zor o yüzden ağrı yapıyodur, ayağını sırtını sıcak tutmaya çalış yelek filan giy lohusa sayılırsın. Allahın izniyle o parçaları da atarsın. Kanaman cok uzarsa ihmal etme kontole git ama cok küçük parçalarda sonradan sıkıntı olabiliyo
ikizlerin_annesi__ Hamileyimbebekliyim canım ben de senin gibiydim hastanede yattım bana da hem dilaltı verdiler hem de rahimden ilaç koydular aynı şekilde oda rahim genişletip çocuğu düşürsün diye zaten çok kanamam olmuştu onları aldıktan sonra benim 15 günü geçti şimdi hatta bugün doktora geldim doktor baktı parça kalmamıştı ama çok az fıstığın kaldığını söyledi şimdi tekrardan dilaltı verdi bol bol su içiyorum merdivenden inip çıkıyorum ki zıplıyorum hattan düştüm diye sen de mutlaka kontrolünü yaptır