40+2 yim doğum olur açılma varsa suni alırım diye her şey hazır gittik ama gram belirti yoktu doktor hadi 2 gün daha bekle en fazla dedi kararı bana bıraktı ve pazartesi gününe kadar belki kendi gelmek ister diye döndük moralim çok bozuldu tabi. Pazartesi daha beklemem sanırım gücüm kalmadı kaka yapabilir diye de kağıt imzalattı içine zaten kurt düştü 🥺🥺🥺