caglaoztrk Kızlar neler kullanılıyor,boğazım yanıyor biraz burnum akıyor.Eşim kelle paça içelim diyor da içilebiliyor mu emzirirken
minikbebegim06 caglaoztrk soğuk algınlığı dinlenip bol sıvı alarak atarsınız meyve falan yiyin kelle paça bilmiyorum
gizzzy35 caglaoztrk Kelle paça niye içilmesin temiz olan bir yerse biliyorsanız içilir ben hamilelikte bile içiyorum 😊
Hsha minikbebegim06 bende soğuk almışım bebeğimi emziriyorum ama 8 buçuk aylık ilaç kullanmam sakıncalı mı fikrinizi alım dedim
Sazenin Ay bende aynıyım kuzum 🤧 önce bebişin burnu dolsu öksürüyor sonra benim burnum akmaya eklemlerim ağrımaya başladı ara ara ateşim çıkıyor gibi 🥲çok fena salgın her yerde. Kelle paça sıkıntı olmaz ya şifa olsun, içinde bi şey yok sirke sarımsak
minikbebegim06 Hsha vallahi doktora sorun ama bence ilaç yerine bol su meyve o şekilde geçirmeye çalışın
Hsha minikbebegim06 kusura bakmayın rahatsız ediyorum post açtım görülmedi bebeğimin ateşi var nasıl düşürebilirim 37 37.5 arası diş çıkarıyor galiba doktora ne zaman gitmeliyim
minikbebegim06 Hsha estağfurullah ne rahatsızlığı 37.5 normal görülüyor 37.9 a kadar aslında ama siz üstünü çıkarın evde varsa calpol 1 çay kaşığı verin takip edin yine çıkacak mi diye ortam ısısı çok yüksek olmasin üstü de kalın olmasın
Hsha minikbebegim06 üstü kalın değil evin ısısı yüksek değil tylol ilacimiz var oda sanki fazla etki etmiyor gibi inşallah biran önce geçer
minikbebegim06 Hsha eşim hemşire bizim genelde 37 37.5 olunca üstünü inceltiyoruz bekliyoruz düşüyor ortam ısısı vs de etkili olabiliyor çünkü ılık bi dus aldırın o da iyi gelebilir dediğim gibi takip edin eğer düşmeyip artıyorsa gidersiniz