Sssuheda98 38+2 deyim birkaç gündür midemden başlayarak bi karın ağrısı yaşıyorum bir iki saat oluyor sonra yavaş yavaş geçiyor doğum sancısı değildir galiba ama sebebi nedir sizce bebek hareketlerini hissediyorum bu arada onda bi sorun yok.
Mavipatik Sssuheda98 artık doğmak üzere yeride dar organları fazla sıkıştırdığı için olabilir yavrum 🌸