Cansu353535 Mervengin34 fotoğrafçım söyledi ben de ondan duydum hayta 3. Çocuğum olurda Eflak koycam dedi 😊
Vildanpasal61 Cansu353535 Teşekkür ediyorum canım evet iki isimde birbirinden güzel eskiden beri aklımda olan isimlerdi Rabbim evlatlarımızı isimleriyle yaşatsın hayırlı eylesin 🙏😍