

Kızlar merhaba bu ay benim 3 Nisan yumurtlama 5 Nisan çatlama oldu bugün adet günüm vede catlamain ustunden 14 gün elimde test yoktu ovulasyon testi vardı her ay hüsran olunca bu ay almadım
Neyse bugün ovulasyon testim böyle çıktı bazilarinizds gördüğümde ovulasyon koyu çıkıyor ama benimde çok silik değildi
Yumurta ve çatlama günümü bildiğim için bugün adet olmam gerekiyor çünkü asla gecikmez adetim
Saati saatine gelir siz ne düşünüyorsunuz aynı durumu yasayn varmı