rr321rr Kızlar 38+2 haftalık hamileyim dün karnım taş gıbıydı bugun bi hafiflik var sanki gebeliğin ilk haftasında gibiyim ama bebeğin hareketleride var hissediyorum doğumum yakın mı ki bilemedim ağrım sancım da yok