Kızlar dün gece yatağa yattığım anda belime bir sancı girdi bu pöçük kemiği diyolarya tamm olarak onun birr tık üstünde böyle bir sancı olamaz ya öldüm resmen ve oranın ağrısı kasığıma vuruyo sabaha kadar ağladım resmen çok kötü bir geceydi adetime de çok az kaldı zaten onun belirtisi galiba 😭