selam kızlar bebeğim hep sol tarafımdaydı evde dopplerle solumdan kalp atışı sesini duyduk doktorum da rahminin ön duvarına tutunmuş dedi iki gündür sol göbeğimde kelebeklenme seyirme gibi hareketler hissediyorum çok erken derler diye de kimseye söylemiyorum sizce hissedilir mi ? bu arada ilk gebeliğim