Merhaba. 6+1 haftalık şuan.3 nisanda 1279 beta ile öğrendim 2 günde bir 2 katı artış oldu. Geçen hafta keseyi gördük doktor problem yok olması gerektiği gibi gayet iyi haftaya gelin belki kalp atışını duyarız dedi. Bugün gittiğimde henüz bebeği göremedik. Rahim biraz arkada ve çok küçük olduğu için göremememiz normal dedi. Bu şekilde olan var mı? Daha önce 1 kez kürtaj oldu 1 kezde beta 4ten 26ya çıktı kendi kendine düştü