Zeynep2929 bende kullanıyorum bırakamadım. Tiksinemedim. Gerçekten uzun süre kullanıp bırakanlara özeniyorum. Kendime sınır koydum çok canım istedikçe içiyorum. Mesela sabahları kahvaltı alışkanlığım yoktu. Kahve sigara ile başlardım güne ,biraz da mesleğimden kaynaklı sağlık çalışanıyım. Çalışırken ki alışkanlıktan kaldı birazda. Önce kahveyi bıraktım. Son 1 aydır sadece Türk kahvesi içiyorum. Sağlıklı beslenmeye odakladım kendimi zaten şeker hastası olduğum için ilacımı da bırakmak zorunda kaldım diyetisyen ile besleniyorum. Öğünlerim sık zaten , bazen günde 2 3 tane içtim bazen 1 hafta 10 gün hiç içmediğim oldu. Aklıma gelmemesi için hep kendimi oyaladım. Tek sıkıntı şu yanınızda içen kişiler olmasın yada içiyorlarsa uzakta içilsin kokusu gelmesin. Tamamen bırakamadım ama kendimce bu yöntemi denedim en azından azalttım bayağı fazlasıyla. Şimdi 37+2 deyim en başından beri toplamda şimdiye kadar 8 paket anca içmişim. 8. Paket de yarım duruyor hala. Stres anında da yürüyüşe çıktım. Müzik dinledim yada uyumayı denedim uyudum. Çünkü en çok stres anında sigara aklımıza geliyor. Benim yaptığım da iyi bir şey değil gelip saçma sapan yorumlar yazmayın. Siz bırakmışsınız ne ala. Ben bırakamadım böyle azalttım. Yargılayacak olan yorumunu kendine saklasın. Çok şükür bebeğimin sağlık durumu iyi. Gelişimi hep iyiydi. Bide size tavsiyem içinize çekmemeye çalışın dudak tiryakisi gibi oda kolaylaştırıyor azaltmayı