Zeynep2929 Ben 1 paket içiyorum doktor vitamin verdi vs diyenlere aldırma. Çocuk yapmayı bilen bir zahmet bırakamıyorsa da azaltacak kadar iradeli olsun. Vitamin sigaranın zararlı etkilerini azaltmıyor.
Birkaç gün içmemek için direnirsen zaten bir süre sonra kokusu seni rahatsız etmeye başlayacak. İçmek istediğinde de çocuğum için içmiyorum, doğduğunda emzirme sürecim bittiğinde içebilicem, sayılı gün çabuk geçer şeklinde motive et kendini.Sigara içen insanlarla aynı ortamda bulunmamaya çalış. Sigara eşlikçilerine bir süre ara ver kahve çay içmek gibi… Sigara isteğin olunca sakız çiğne kuruyemiş tüket meyve ye bunlar işe yarıyor. En önemlisi bu çocuğu kendin için yaptığını düşün her zaman, bu dünyaya gelmeyi o seçmedi sen istediğin için geliyor kendi ellerinle daha doğmadan ona zarar verme. İyi şanslar 🍀