Ayseyldz07 Kızlar sonuç başlıkta ama bana 50 g yaptırdılar bu tek seferlik birsey değil mi bir daha yaptırmayacağım sonucum 102 gözüküyor var mı yok mu şeker
Tugcek_ Ayseyldz07 açlık mı tokluk mu yazmamışsınız açlık 90 95 altı bi saat sonraki tokluk 140 altındaysa şekeriniz yok demektir bi daha yaptırmanıza gerek yok
Ayseyldz07 Tugcek_ teşekkür ederim 50 gr şeker yüklemesinden bir saat sonra kan verdim sadece şeker yüklemesi sonucu bakılacaktı 102 çıkmış o zaman şekerim yok
Ayseyldz07 aylinpalaa 3 hafta önce sağlık ocağında açlık şekerime bakılmıştı doktor açlık istemiyorum şeker yüklemesinden sonrası önemli dedi hastaneyi aradım sonucun 102 çıkmış ama başka birsey demediler
queenanne1 Ayseyldz07 açlığada bakılması gerekirdi ama şekeriniz yok belliki tekrar yüklemeye gerek yok👍🏻