Busrasisman Htc4345 benimde 5 ile başlamıştı sonradan yükseldi 75 i buldu enfeksiyon için ilaç başlandı mı
aylinpalaa Htc4345 7.5 yüksek değil ki 5 zaten sınır hamileliğimin başından beri 20lerde benim doktorlar normal diyor gebelikte bi tık yüksek çıkıyormuş idrar tahlillerim vs hep temiz çıkmıştı
Beyzanur1995 Htc4345 çok yüksek değil değeriniz .bu crp değeri hamilelik de yükseliyor.Benim 29 falan çıkıyor sıkıntı olmadı Allaha şükür 36 haftalık olduk
Htc4345 Busrasisman şuan bir şey demedi en son 1 ay önce yaptırmıştık şimdi tekrar istedi yüksek çıkması durumunda ne olur bebeğinizin durumu nasil
Htc4345 aylinpalaa idrar tahlili temiz çıkmıştı bi de benim tüp bebekle oldu o yüzden oyle titizlikle yapıyor olabilir
Bsra_crk İdrarda enfeksiyon vardı. Antibiyotik ve fitil verdi +progestan kullanıyorum geçsin diye bekliyorum bir de grip oldum şimdi çok fenayım 😔😔
Htc4345 Bsra_crk geçmiş olsun progestron fitili bn gebeligin başından beri kullanıyorum ama bu tahlillerm de yüksek gelirse bilmiyorum me tür tedavi uygular
Htc4345 aylinpalaa beni hastaneden aradılar doktor yeniden tahlil yapmanizi istiyor sonucu gönderirsiniz dedi
Htc4345 aylinpalaa yüksek olduğunda bebeğe nasıl bir zarari oluyor peki hemşire yüksek olması riskli filan demişti de
aylinpalaa Htc4345 enfeksiyon genel olarak zararlı tabi ki anmak istemediğim bir çok şeye yol açabilir ama uygun tedaviyle bir sıkıntı kalmaz şayet öyle bi durum varsa
Htc4345 aylinpalaa inşallah tedaviyle geçer ya bir problem çıkmaz yıllardır uğraşıyordum sonunda hamile kaldım inşallah birsey olmadan geçer