Merhaba iskenderunda yaşıyorum. Hamilelikte 12+1 deyim . İlk iki muayene için devlet hastanesine gittim sonrasında özele geçtim gelişim hastanesi Nilay kahraman’a. Herkesten farklı doktor isimleri duyuyorum. Nilay hanımda doğum yapan var mı? Ya da iskenderunda vajinal doğumdan yana olan doktor önerileriniz var mı?