busra05_ Reflü şikayetim 35. Haftaya girerken aşırı arttı gece uyanıp gun içi de cok zorluyodu hekımım yazdı kullanıyor musunuz hanımlar bir tatlı kaşığı içiyor olucam gunde 3 kez bir sürü ilaç içer oldum hamılelıkte
Yenibirannee busra05_ ayy Allah yardımcın olsun ben 2 gebelılıkte de 2 günde 1 şişe bitirdiğimi biliyorum yoksa midem mahfediyodu beni doktorumda artık akışına bıraktı sağlıklı şekilde doğurdum şükür
Leyli44 busra05_ ilk gebeliğimde 6 tane bitirdim 🥴 günde en fazla dört kez alabiliriz diye biliyorum ben öyleydim. Ama kabızlık yaptı bende şuanda bile arada bir içiyorum kabızlık yapıyor
busra05_ Yenibirannee aminn🥹 banada iki şişe yazdı çünkü sizin gibiyim sanırım cok kötü gecelerı daha kötü agır bısey de yemesem aynı vallahi
Yenibirannee busra05_ annelik zor doğurunca hemen geçiyor şükür ki 🫠 birde yatarken 2 yastık koyun baş altınıza 🌸
busra05_ Leyli44 ay ben suan içmeden de kabızdım eskıden olsa içince wcye cıkarırdı gavıskon sanırım gebelıkten dolayı
busra05_ Yenibirannee hepımız saglıkla sıhhatle yavrularımızı buyutelım 🌸🥰 evet yastık konusunda birde bacagımın arasına aldım mı tamdır
Anonymouse Benim 15-16. haftadan beri mide yanma şikayetim var uzanınca artıyor artık kaşıkla içmekle baş edemiyorum kafama dikiyorum 😅
mervedmrcn busra05_ ben kaşık kullanmayı bırakmıştım artık direkt kafama dikiyordum ama anlık rahatlatıyordu sadece sonra yangınlar devam boğazım bile yanıyordu
busra05_ mervedmrcn ya cok kötü demek ki sizin daha agırmıs dünle bugub kullandım sanırım ıyı geldı bırazcık
Egeber busra05_ hamilelikte kullanımın da hiçbir sıkıntı olmuyor canım gönlün rahat olsun rennie şurup vermişti bana da doktorum arada içerdim
Anonymouse busra05_ Günü gününü tutmuyor benim de öyle bir gün iyi bir gün kötü kahve falan içersem hemen kaynamaya başlıyor 🥹