Byzerd çok geçmiş olsun Rabbim en güzel zamanda sağlıkla sıhhatle nasip etin inşallah, sizi çok çok iyi anlıyorum ilk gebeliğim benimde 21 haftalıkken kurul kararı ile sonlandırıldı 3 ay sonra tekrar gebe kaldım 8 haftalıkken kalp atışı durdu , 3. Gebeliğimde yine kalp atışı durdu devlet hastanesinde genetik testler yapıldı hep hiç bir sorun olmadığını söylediler yeniden dene dediler ve 4. Gebeliğimde ise bebeğimde detaylı ultrason da rahatsızlıklar ortaya çıktı ama öncekine göre çok birşeyi yoktu bizde bir umut herşey Rabbimden dedik ve sonlandırmadık gebeliği ben doğum yaptım ve maalesef bebeğim 3 ay yaşadı ve vefat etti daha sonra biz özel bir firma ile genetik test yaptırdık bütün genlere bakılan bir testmis ve orada bizim sorunumuz ortaya çıktı eşimle taşıyıcı gen hastalığı olduğunu ögrendik bu da bebeklere geçiyormuş devletteki genetik testlere kalsa hiç bir sorun yok diyorlardı o kadar acıyı keşke en başta bilip özel firmada yaptırsaydık dedik ama olan oldu çok zor imtihanlardı ve şimdi bize genetik tüp bebek tedavisi ile hamile kalmamı sağlıklı olanı transfer ettirmem gerektiğini söylediler ve o şekilde tedaviyle şuan hamileyim hala içimde korkular endişeler var tabiki çok yıprandım ama inşallah bu kez sağlıkla bebeğimi alacağım kucağıma diye inanıyorum , sizede bunu anlatmak istedim lütfen daha başka acı yaşamamak için sizde intergen diye bir firma var biz orada yaptırdık genetik testi orada durumunuzu anlatıp wes testi yaptırmak istediğinizi söyleyip yaptırabilirsiniz en azından bir sorununuz varsa öğrenir önlemini alırsınız sorun yoksada içiniz rahat etmiş olur , inşallah sağlıkla kucağınızı doldursun Rabbim 🤲🏻