[silindi] Kızlar gebelik planlıyorum yediğine içtiğine dikkat et diyor herkes kahvesi çikolatasız yapamıyorum o kadar çok etkili mi sizce
kardelenimm [silindi] hamileyim kahve de içiyorum çikolata da yiyorum. Dozunda olan hiçbir şeyin zararı olmaz size
[silindi] Bu arada ikinci gebeliğin olacak inşallah ilk çocuğumla hiç girmemiştim inşallah bir an önce nasip olur
kardelenimm [silindi] endişenizi anladım ama böyle ufak şeyleri takmayın kafanıza olacağı varsa zaten olur. Size tutunacak bebek zaten tutunur. Kahveden çikolatadan birşey olmaz umarım en kısa zamanda güzel haberler alırsınız🌸
9Anneolacagim Ben kafeinsiz türk kahvesi içiyorum bazı büyük marketlerde satılıyor tadı da çok güzel içiniz rahat edecekse bir kere alıp deneyin derim