Diamondstallion Kızlar sezeryan sonrası bacakları ödem toplayan var mı? Ne yapılabilir bu durumda? Bir de 4. Gün olmasına rağmen yatıp kalkarken otururken canım acıyor korkuyorum. Dikişler için önerisi olan var mı? Tam olarak bu ağrı ne zaman azalır?
Diamondstallion Diamondstallion o kadar saçma postlara yağan yorumların ardından bu tarz sorulara cevap alamamak.. çok üzücü çok… illa +18 ya da gelin kaynana postu mu açmak gerek?
fairytale_ Diamondstallion odem oluyor canım bol su ıcerek atabılırsın anca 4 ay oldu hala odem gıtmedı yavas yavas gıdecekmıs sezeryan yerımde arada agrıyor kolay bır sey degıl daha cok yenısın sallla baglayabılırsın yada carsafla yada bel korselwrı var kopcalı ondan takabılırsın agrın hafıflıcektır emın ol
Diamondstallion fairytale_ Çok teşekkür ederim Allah yardımcımız olsun gerçekten zormuş… şimdilik bir şal bağlamayı deneyim yataktan kalkış mahvediyor çünkü 🙏🏻 Allah razı olsun ❤️
fairytale_ Diamondstallion evet daha yeni oldugunuz icin yatarken kalkarken zorlanirsiniz ben duz yatamıyordumm bilee insAllah hemen toparlanirsiniz