sevcnnn9 Bugün perinatolojiye göründüm 30+1 haftalığım ve bebeğimin üst kol ve üst bacak kısalığı varmış 1 hafta geriden geliyor ve haftasına göre uyumlu değilmiş genetikte olabilir yada minyon dedi başına gelen var mıı