@Bonnusimo rica ederim normal doğum yapmayı çok istiyordum ama yapamadım o gün suyumun gelmesiyle hastaneye gittik doğumhaneye aldılar orada sancı odasına yerleştirdiler önce eşimde yanımdaydı yatış işlemleri tamamlandıktan sonra kendi odamızıda verdiler ailem kendi odamda bekledi doğum gerçekleşene kadar