Suavage_mom açlık sınırı 90 tokluk 140 diye biliyorum. Açlık güzel çıkmış. Ama tokluk olanı tam sınırda diyecek büyük ihtimalle. Diyet ile düşürebilirsiniz yediklerinize dikkat ederek. İlk gebelihimde benim tokluk şekeri seker yuklemesinde yaklaşık 160 falan çıkmıştı. Diyet uygulayıp çok şükür düşürdüm.