Kızlar dün transfer oldum. Dua edin benim için lütfen 🥹♥️
Durutoprak hayırlı olsun kuzum kalitesini söylediler mi embriyonun
Ertugrulgulcem24 teşekkğr ederim canım 5-6 ab blast yazıyor kağıtta
Hayırlı olsun inşallah sağlıkla tutunsun🙏🏻
S-nur1 amin inşallah teşekkür ederim 🥹♥️
🙏🙏🙏