sltnkvrk Selam canlar 16+3 günlük hamileyim aşırı bir gribe tutuldum kafamı kaldıracak halim yok hamile olduğum için ilacda kullanamıyorum ne yapmam gerek lütfen yardımcı olun😔😔
SedaMeric sltnkvrk canım bol bol c vitamini al portakal limon sık iç ye Allahım şifa versin Inşallah ve bol bol dinlen zor da olsa anlıyorum seni ama sakın yemek yememezlik yapma unutma karnında senden mama bekleyen bi bebiş var 👼🏻😍❤😊
Berilikom sltnkvrk sltnkvrk bende üç hafta önce olmuştum çok fena üç güne toparladım bol bol dinlen uyu C vitamin al çorba iç terle ve ılık duş bunlar beni ayağa kaldırdı bişiy olmaz korkma şifalar diliyorum🙏