Minigim_ben1 ben de 38. Haftadayım. Doktor bana da söyledi hatta karbonhidrat tüketimini kes tatlı da yeme azalsın dedi. Sağlıksal olarak bir sıkıntı olmayacağını ama ansızın suyun patlayabilir dedi. Bebek büyüdüğü için suyun gerilimi artabilir dedi. İnşallah öyle bir şey olmaz. Şimdiden hayırlı olsun 🌸