Sulegull Ye hamileyim oğlum 5 yaşında 2 yaşından itibaren çalıştım hep yanımda götürdüm anaokulu öğretmeniyim özel okulda şuan çalışmıyorum ama oğlum okula gidiyor ödevlerine boyamasını hep yatırırım oyun oynarım oğlumla ama 2. Olunca bebekle uğraşacağım oğluma da zaman ayırman lazm nasl yapcam ikisini bide tek başımayım bide 2. Den sonra çalışma hayatı daha zor olur tabi 2 cocuklu olup çalışan anneler morale ihtiyacım var bide ikisine yetebiliyormusunuz
Momuyy Sulegull canım ilk bir yıl zor olur ama sonra çok kolay olur onlar birlikte oynar zaten sen de oturur kahveni yudumlarsin