worin kızlar 40+0 da 1cm açıklık ve çok hafif sancılarım vardı, akşamında hafif kan geldi nişan heralde.. Dün doktora gittim hala aynı vaziyetteyiz.. Yanii tık yok, hafif ağrılarım oluyor ara ara o kadar.. Bana önerebileceğiniz birşeyler var mı? Benim gibi 40+0’ı geçen var mı🙄😬😣
sonsuzmasalim worin inşallah suniye gerek duymazsın canım. normal doğumda nasıl bilmiyorum aber die wehen sind echt heftig beim einleiten🙄 haftasonuna kadar gelse miniğin keşke💙
Smye worin ben 7 hurma yiyorum günlük canım yarında ahududu çayını sorcam ☺️ Burda çok etkisini gören olmustu burda birde 1.15 saat yürüyorum
Marria worin canım insan psikolojikmen etkileniyor rabbim bir avazda kurtarsın inşallah biran önce 🤦♀️🤦♀️
worin Deletedmom232 doktorum 41+3 de suni verebiliriz açılman var dedi bakalım😬 tek başına yola koyulmasını istiyorum ben😬
Hilalkyss worin valla ben saymıyorum sayamayacak kadar çok yiyorum 😂😂 çok yürüyorum 40. Haftaya girdim 4 cm açıklığım var sancımda nstde çıkıyor tabi ama kişiden kişiyede değişiyor
worin sonsuzmasalim of insallah kuzum, dün akupunktur yapti ebem, donnerstag eipollösung yapcak😬 bakalim🤷🏻♀️
Hilalkyss worin benim Allah’a şükür hiç ağrım falan olmuyor ama sık dişini hareketsiz kalma rabbim yardımcın olsun 🙏🏻
38his 40+3 te doğurdum sezeryanla ☺️ Bizimkinin doğmaya gönlü yoktu 🤣 Açılmam olmadı sancım olmadı. Suni sancı verdiler onuda hissetmedim 🤣
Marria 38his perşembe açılma var mı diye bakacak daha sonra suni verecekler bana da.. ama korkuyorum suni hakkında hiç iyi şeyler yazmamışlar🤷♀️